Bananer i pyjamas ser ut som de skulle kunna tillhöra maffian.

Tjänis Pänis. Shit vad jag mixar upp mina hälsningar. 
 
Sitter i träningskläder. Inte för att jag precis har tränat, utan mest för att jag måste bestämma kläder tills imorgon, det är viktiga grejer hur man ser ut på gymmet vettu, säger hon som har gått dit med converse de senaste gångerna eftersom de riktiga skorna är leriga..
 
Nämen jag har inte så himla mycket att säga faktiskt. VÄNTAVA har jag inget att säga?! What has this world come to?! Hahaha come. Som cum.
 
Tänkte bara uppdatera. Blir ju inge kul att läsa dethär om massa år och så har jag hoppat över massa oviktigt skit?
 
Aja
Bilder från förra fredagen när Victoria och Sofia va här och åt tacos, snackade och tände tailändsk rökelse:
 
Nä nu ska jag städa..
Eller jag ska tänka på att jag borde städa iallafall..

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0