Det är ju bra att ha med sig en extrafitta om ens inbyggda ramlar ut.

Hey Darlin'. How´s it hangin'?
 
Gissa vad som hände mig idag!
Mäh GISSARÅ.
Jag glömde min mobil i skolan!
Upptäckte det först när jag redan satt på bussen hem. Var tvungen att åka tillbaka hela vägen. Och så var skolan ändå låst. Naturligtvis.
Var tvungen att agera Mcgyver och kasta en snöboll på fönstret så städaren öppnade åt mig. Det var inte alls pinsamt. Neeej INTE ALLS.
 
 
 Vill skriva favorit i repris men den är ingen favorit så det är ju en lögn. Medioker i repris typ.
 
Kom nyss på att jag ska börja använda ordet ballt lite sådär hipster-halvironiskt. Kommer vara så himla ballt. (Heh. See what I did there?)
 
 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0