Finns så mycket fina minnen. Fina minnen och ego-pics.

Utlovad bildbomb kommer lastad!
 
 
1. Från någon vecka innan halloween när de flesta klädde ut sig, vi hade två doctor who och en dalek.
2. Emil B var cool. Gubben i bakrunden också.
1. Keith fick låna mina öron och blev en pervers koala.
2. Calle fick bli Calle-ina.
1. Morfar blev fåfäng när denna bild skulle tas
2. Utnyttjade Max hår för att få utlopp för min estetiska sida.
1. En man stretchade på tunnelbanan. Väntava?
2. Bullen och jag kollade på seinfield.
1. Världens fulaste kostym. Fick nästan Keith att sätta på sig den men så stängde det.. 
2.Sofia satte på sig alla mössor vi hittade och Victoria var lite lagom creepy.
1. Heheheh..
2. Bullen och världens sneaste jävla snögubbe. Han hette Leif. Sen smälte han.
1. Eliana rullade runt i ful-Patriks gamla killbaciller
2. Sofia tog en ego pic som jag nu ser varje gång hon ringer.
1. Vi idrottsdagade oss alldeles själva.
2. Lekte friluftsmänniska och grillade ute i skogen. Sofia såg så himla glad ut.
Victoria och Emil B var också med och såg glada ut.
Det var mysigt. Fast kallt.
1. Morgonen efter vi varit med Victoria, Emil A och Calle satt Sofia och spelade guitar hero medan jag åt lidl-nutella.
2.Jag, beeing creepy as fuck.
1. Calle spelade ukulele (right?) på tunnelbanan, finns vackert dokumenterat på film.
2. Det bjöds på finmiddag, Argumenterades om huruvida Calles och Anders skjortor var likadana och denna vackra bild togs.
Från när vi fortfarande fick plats i soffan, sen hade vi det inte lika luftigt. Stackars Emil A fick paljetter inborrade i armen.
Morgonen efter middagen hittade vi en häst vi försökte väcka Sebastian med. Finns vackert dokumenterat på film dethär också.
1. Tog en ego-pic i köket.
2. Emil B hittade solglasögon i jackfickan så Keith fick bli jazzmusiker.
1. Emrik. Åh Emrik.
2. Keith besvarade inte Max känslor.
1. Jag och Victoria köpte en säl för 10 kr på röda korset vid Islandstorget i Bromma och satt en hel kväll och broderade en ojämn mustasch. Döpte honom till Johnny och gjorde honom till klassmaskot.
2. Köpte ingredienser till tårta och fikade chilinötter i väntan på Sofia, Calle och Sebastian.
1. Denna bild togs, vilket jag fortfarande är stolt över, är för nuvarande min bakrundsbild.
2. Hannah stal min mobil och skapade detta konstverk.
1. Lillebror, tuff som vanligt.
2. Johnny åt pizza med oss. Bara några dagar innan han blevbrutalt kidnappad av William, den jäveln.
Var djupa och filosoferande inom kemin.
Lillebror och bullen satt i soffan. Thug life.

Åt julbord. Morfar och moster fastnade på bild.
Hade teoretisk idrott och hittade detta guldkorn i boken. Älskar denna bild på så många plan.
 
Där var de bilder jag hade på mobilen som jag kände platsade på en blogg som ingen läser. Blev mest bilder på folk från klassen men har faktiskt umgåtts med andra också. Tro't eller ej! Men klassen är de enda jag är bekväm med att smygfota.. MOHAHA.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0