Jag kunde ju blivit bra mycket värre än vad jag blev faktiskt.

Blurgh. 
Så känner jag mig idag.
Som ett blurgh.
 
Man jag får väll skylla mig själv som sover för lite. Kunde inte somna. Skitjobbigt ju.
 
JUSTEJUSTEJUSTE
Vi har en ny tjej i klassen.
Fatta vad spännande det var, gick runt och var hyper hela dagen!
Fast det kan jag faktiskt inte skylla helt på nya tjejen.. kan ha haft att göra med att jag var sjukt exited för att få träffa min älskade psyksjuka klass igen.
Och att jag hade druckit för mycket kaffe.
 
KOLLA JAG KAN OCKSÅ TA FINA BILDER PÅ SOLUPPGÅNGAR.
 
Jag är inte säker på om jag tycker det är okej att hälften av mina gener kommer från denna människa..

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0