A week from today

Förlåtförlåtförlåt för att jag inte har kunnat blogga, e på landet nu, stannar tills nästa fredag, jag kommer inte ha alls lika mycke tillgång till data denhr veckan så uppdateringen kommer troligen va jättedålig :( jag kan skriva inlägg utan bilder på mobilen så de kommer jag göra :) och jag lyckades glömma kamerasladden hemma så de blir inga kamerabilder heller (men jag kommer bildbomba när jag kommer hem) så ni får helt enkelt nöja er med mobilbilder sålänge :O kommentarerna kommer också bli lidande... Jag e så smart kommentera folk när jag vet att jag inte kmr kunna svara -.- på mig.. /<3

Kommentarer:
Postat av: Deniesé

Godmorgon! :)

Hoppas du fått en godnattssömn!



sv: Tusen tack söta du! :)

2010-07-31 @ 09:48:26
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0