Bikinitaajm

Tju.. Idag åkte jag till täby och köpte en kabel till tvn och en minneskortläsare... hahah clas olsson vettu xO

Jag tänkte köpa en fläkt eftersom mamma nt skulle hinna men de hade nog vart lite svårt å få med den på bussen..

Den första bussen missade jag så jag gick runt lite, hittade två par solglasögon på bikbok (inte väärldens snyggaste men jag har inga överhuvudtaget och dom va på rea, vem kan motstå..)

Jag gick in på lindex också, där hitta jag en söt liten bikini :D dene typ tre storlekar för stor men de va den enda som hade och den sitter bara liiiite konstigt så de fick duga :P

De e SJUUKT varmt här... bara så ni vet...


En solnedgång på landet... nu ser jag att bilden e suddigt men aja...

/<3

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0