HAPPIBÖRSDAJ

Tjoo, har just spenderat den senaste kvarten med att gratta norea på diverse olika ställen.. (hur smart låter inte jag idag? jag menar DIVERSE wtf...) men aa än så länge har jag lyckats med:

  • Sms
  • Facebook
  • Bdb (fast hon kmr troligen inte se det idag men whattheheck)
  • Blogg

Några vidare förslag på hur jag ska stalka födelsedagsbarnet idag?
Om inte kan jag väll helt enkelt avsluta med att skriva det här GRATTIS.. så.. nu kan jag gå vidare med min dag :D

Märker ni att jag har en mindre SUGARHIGH just nu? men jag menar lördagsgodis ftw klart man ska ha en fucking sugarhigh (vi ignorerar att jag inte är fem år längre och låtsas som att det är normalt med lördagsgodis och sugarhighs i min ålder :D)


Kommentarer:
Postat av: absolut inte norea.

hahahah ja gillar att bli stalkad! :D

2011-02-28 @ 10:08:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0