Om ni orkar läsa så shååre

TJO är at home, i min mjukliga säng :D fyfan va najs.. om det var upp till mig skulle jag ligga här och bara vara åtminstånde tre dygn i sträck ^^ men nu måste man ju gå på toa och byta kanal på tvn eftersom min fjärrkontroll är sönder och justefan äta och röra på sig och sån skit också..

aja imorron ska jag inte göra någonting, jag menar jag har inte gjort någonting på landet heller men att göra ingenting hemma är en heeelt annan sak! Fullt allvarligt dock..
afan EVENTUELLT ska jag gå två meter ner till ica och köpa aaa batterier för att jag ska kunna byta kanal utan att resa mig upp..

På riktigt fan va tråkigt att läsa om när jag gör ingenting x) men grejen är att jag skriver bara när jag inte gör någonting för annars... gör jag saker.. jupp...

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0