wtfmoment

tjooo, sitter just nu på landet och kopplar aav.. jag tänker låtsas som det inte är det jag har gjort hela dan och att jag behöver dehär.. såå aa.. *awkward silence* ne men fan.. lyckas ju inse att min design e skitful? när hände de? note to self: gör en ny.. men gud allt jag skriver blir ju bara awkward idag (förlååt miig om jag inte kan stava till awkward, de e svårt) om ni inte hör från mig något mer så åker jag hem på söndag, tisdag ska jag ev. äta middag för att fira vickes födelsedag hahah med människor då alltså.. och onsdag händer det förhoppningsvis nånting innan jag åker tillbaka hit på tordag. Om du har läst allt de här borde du ha en stor jävla applåd KLAPP KLAPP KLAPP gladsmily

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0