plingeling

tjenabananer.. sitter har och chillar.. kollar pa how i met your mother.. love it.. och nej jag fuckar inte upp mitt skrivande, tangentbordet har inte prickbokstaver.. FOR JAG AR I AUSTRALIEN bitcheees.. varu inte berred pa va? men aa.. sitter har och tare lunght.. har absolut inga planer pa att gora nagonting idag, ingenting! pappa och lillebror ar ute och typ bilar eller natt.. (: sa nu ska jag kolla lite pa tv och sen somna, ar fortfarande lite jetlaggad.. har anda vart har i snart 2 veckor nu fucked up :o
anuspopcorn to al!
Koala.. ni kan ju latsas att jag sitter har med en kola med en fucking cowboyhat och att jag inte tog tva bilder fran google och photoshoppade ihop dom.. heheheh..

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0