Ibland är det imorgon idag,

Tjenis micro-penis.
 
Jag förstår inte hur jag kan ha energi just nu. Var på lan igår så sov inte alls. Inte en blund, och då hade jag ändå vaknat 7 på morgonen innan. Lyckades få 2 timmars sömn när jag kom hem och sen satt jag barnvakt i 5 timmar. JAG BORDE VARA DÖD.
 
Jag tror det har slagit över, man är så trött så man blir pigg-grejen. Men nu ska jag dricka te och kolla seinfield. Fuck yeah.
 
Lanet var iallafall kul, det var arrangerat av skolan så det var a shitload med folk, slutade med att vi spelade i typ totalt en timme av hela natten eftersom grejerna vägrade fungera, resten av tiden blev till att göra annat, typ bjuda folk på laktosfri mjölk och gå på kaffe-jakt i stan mitt i natten. Men människorna var trevliga så det var coola bananer.
 
Nä nu tänker jag käka en ostmacka.
Halvgammal bild, svartvitt gör allt mer fancy.
 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0