Jag kommer drunkna i te innan detta är färdigskrivet.

Tjenixen. 
 
Jag tänker vara ärlig, den enda anledningen till att jag bloggar just nu är för att jag skjuter upp ett tal jag måste skriva.
DET ÄR JU SÅ JÄVLA TRÅKIGT. 
 
Har hittills druckit två gigantiska koppar te. Bara för att ha något att vara upptagen med så jag slipper skriva.
Näe fan det här börjar bli riktigt patetiskt.
 
Funderar seriöst på att läsa i fysikboken bara för att komma undan nu.
LÄSA.
I FYSIKBOKEN.
Jag tror jag börjar bli sjuk i huvudet.
 
Fett sexigt. Beth con los koppos te-iones.
Jag skulle lätt klara mig i spanien, jag menar med mina spanska-färdigheter blir det inga problem.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0