Är man verkligen duktig även om man skryter om att man är duktig sen?

Jag lovade att komma tillbaka med mer information, så, jag är tillbaka nu. 
 
Kvällen har spenderats med lillebror, skulle till solna men han ville att jag skulle vara hemma och ha filmkväll med honom, hade inte direkt hjärta att lämna honom ensam hemma då. KOLLA PÅ MIG JAG ÄR EN DUKTIG STORASYSTER. Sådär, nu fick jag det ur mitt system.
 
Har också hunnit med att måla naglarna i fancy-pants-mönster idag:
Min hand ser ut som den tillhör en velociraptor med reumatism..
 
För att avsluta dethär otroligt viktiga inlägget tänker jag lägga till en bild där mitt hår är sådär fluffigt som det bara blir efter att ha varit instängt i en bulle halva dagen:
FLUFF.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0