Ingen vet att det är konstigt om man låtsas att det var meningen.

Yo sexy mama.
 
Jag har färgat mitt hår lila. Så kan det gå. Nu låter det ju som mitt hår faktiskt är lila, det är det inte. Mitt hår är tydligen lite efterblivet så det blev slingor.. varför?!
 
Men ja så nu är det grått med lila slingor.. fuck it, det tvättas ur såsmåningom, lite grått hår har ingen dött av.. förutom jättegammla människor.. awkward.
 
 
Nu tänker jag lyssna på eddie izzard och sen drömma söta drömmar om sockerkakor och om det där fåret som bodde i olika grottor så länge att den bara var ull typ.
Kände att fåret behövde en bild så ni får se mängden fluff..
..skulle helst inte ha med den läskiga gubben som tafsar på stackars fåret dock..  

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0