Men kor har ju faktiskt också sex-appeal.

Tjena smexy.
 
Sitter här och dricker te. Utan mjölk. Livin on the fucking edge!
 
Vaknade inte förns 11.35 idag. Var tvungen att ta bussen som gick 11.03. Nämen vadå stressad?
Så jag kastade mig iallafall ur sängen, var som en fucking ninja med morgonrutinerna och lyckades ta 12.03 bussen, en buss som tar en timme när lektionen börjar om 7 minuter..
Men sen visade det sig att första lektionen var inställd.
VILKET JÄVLA FLYT! Om det fanns ett nobel-pris i flyt skulle jag få det. Helt klart.
 
Anyways här är en bild jag hittade på minneskortet. Så jävla sexig. Ser ut som en ko som håller på att nysa. Fuck yeah.. 
Vafan gjorde jag på bilden igentligen?!
 
 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0