Hur det skulle se ut om Hasse Aro parade sig med en rottweiler?

Herrejesus. Jag bloggade inte igår. Alls. Hur mycket har du saknat mig på en skala?
 
Aja. Sitter och kollar djurakuten. FUCKING ROTTWEILERVALPAR.
Väntar för övrigt spänt på att premiären för serien stalkers ska börja om 1,5 timmar. FUCKING HASSE ARO.
Ja, jag reagerar likadant på hundvalpar och Hasse Aro, jag menar det är ju igentligen same shit.
 
Här kommer två bilder från i veckan:
Första är på min lilla suddgummigris Lennart som envisades med att vara med på lektionen. Tills Hannah och Max lyckades trycka fast honom i undersidan på min hudsalva-burk. Stackars Lennart.
 
Den andra är från när Hannah lånade Kristians mobil och skickade sms till hans pappa, heheh fan synd om honom också.
 
Ajuste Obama vann! Thank freaking god.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0