Varför är tjejerna alltid snyggare än killarna i 16 and pregnant?

Här sitt/ligger jag med hemmagjord grötvälling och tycker synd om mig själv, är nämligen förkyld. Skulle stannat hemma idag om det inte var för det faktum att vi hade matteprov (som förövrigt gick bra, inte för att du frågade eller nått..) 
 
Ska försöka värva mamma till att köpa glass eller något så jag kan tröstäta iallafall, som det är nu kan jag bara tröstäta gröt och köttfärsbiffar. Och så kan man ju inte hålla på. 
 
Näe nu ska jag fortsätta kolla på 16 and pregnant så jag kan känna mig lite bättre över mitt liv. Jag är ju iallafall inte gravid, man får vara glad över det lilla.
 
Jag förtjänar förövrigt inte att ha en hund, det är synd om liten. MEN KOLLA VAD COOL HAN ÄR!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0