Varför sätter man in kakan i ugnen? Den är ju godare innan.

Gomorron! Eller ja.. god eftermiddag.. men äh. 
 
Dagen har spenderats inne i stan med min käraste mor och lillebror (OMYGOD DET RIMMAR) där vi bland annat hittade ett par extremt sexiga foppatofflor, med blommor OCH fluff.
Enda anledningen till att jag inte köpte dem är för att jag inte vill bli objektifierad och sedd som ett sexobjekt, jag menar min sex-appeal hade helt enkelt blivit för hög.
See what I mean?
 
~Smidig övergång~
 
Igår var jag hos eliana och bakade tigerkaka, vi skulle igentligen kolla skräckfilm halloween till ära men det var en ny kille i kassan på statoil som vägrade hyra ut till oss. Jag är lite arg på honom nu. Problemet är att det är svårt att vara arg på någon man inte vet namnet på..
Vi var som degen!
Den andra bilden bjuder jag på, gratis runkmaterial.
 
Nu ska jag dricka kaffe och låtsas att jag är cool eftersom jag har mössa inomhus.

Kommentarer:
Postat av: Elinore

Åh vilka söta tofflor!

kram!

2012-11-02 @ 21:44:45
URL: http://livelovesurvive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0