Väst = fest, jag lovar det rimmar faktiskt.

Tjabbatjenahallå. Den gamla hälsningen dammade vi av dagen till ära!
 
Sitter och äter pepparkaka och lyssnar podcast. Jag borde borsta håret så jag kan hoppa in i duschen (du behöver inte vara orolig, det är ett talesätt, jag går egentligen lungt in i duschen så jag inte ramlar) men mitt hår är ett fågelbo så jag vägrar. För jag har ett sjukt moget förhållningssätt till mitt hår.
 
Jag hade väst på mig idag. Jag. Fucking. Vet. Fett cool.
 
Derpface. Like you doo.. Det var för övrigt inte det jag hade på mig, bytte till ett par jeans som faktiskt passar och hade inte västen knäppt. Någon måtta får det vara på eländet..
 
Nu ska jag ta tag i mitt hår. Not.

 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0