I moustache you a question, but I'm shaving it for later.

Du vill inte ens veta hur mycket tid som har gått åt till dig idag bloggen. Har gjort en ny design i stort sett från grunden, är du stolt? 
 
Vad har hänt för annat spännande idag då? Jag sov så pass länge att jag inte hann in och möta Eliana i storstaden, duschade för varmt så jag fick vätskebrist och höll på att dö (lite iallafall, halvdö.) och sen satte på mig kläder.
Längre än så har jag inte kommit i skrivande stund, ska eventuellt äta middag med flickebarnet sen. Mina psykiska superkrafter säger mig att hon sover just nu men jag får väll ringa och väcka henne som den hemska människa jag är.. mohahahah. 
Detta konstverk målades också idag. Snacka om att jag har varit produktiv!

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0