Ibland blir jag lite ledsen över att jag inte är transsexuell.

Det är sant, jag kanske bara får bli en man helt enkelt, take one for the team. Jag menar det är ju slöseri att jag, en tjej på 180 cm inte ska vara transa.
Borde ju inte vara så stor skillnad mellan att vara tjej och gay man iallafall, right?
 
Såå.. vet någon vart man kan köpa löspenisar?
 
Nejmen på en mer serious note så sitter jag och lyssnar musik, igen. Ska nog ta tag i mitt liv och städa mitt rum. Eller sova. Jag har inte bestämt mig än..
Ikväll ska jag iallafall på paranormal activity med Eliana, förhoppningsvis är den lagom läskig, inte för att jag är feg eller nått.. heh.. 
 
Eftersom jag uppenbarligen inte har något vettigt att säga får du en jättebild på mig istället.
 
Tänk dig en lösmustasch på mig, huh? Visst skulle det nästan funka?

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0