I'm a sexy beast.

..Eller "jag är ett attraktivt odjur" Beroende på hur internationell man känner sig just då. 
 
För tillfället sitter jag och lyssnar lite bob marley (är farligt nära att skaffa rastaflätor och börja röka på just nu) Och jag har en liten fundering: I låten "I smoke two joints" sjunger han att han röker två på morgonen, två på natten och två på eftermiddagen. BORDE INTE LÅTEN HETA I SMOKE SIX JOINTS? En av livets stora frågor.
 
Eftersom bildlösa inlägg är bland det tråkigaste som finns lägger jag till två bilder från igår när jag var denna sexy beast jag nämnde tidigare, och nej, jag vet inte riktigt vilket djur jag är heller..

 
 

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0