Jag är så sorglig, och det sorgliga är att jag gillar det.

Vad är upp bloggen? ("Whats up" för oss lite mindre gangster människor här i världen, om du mot förmodan skulle ha missat det) 
Har varit världens tråkigaste människa idag (hah.. idag..) Har kollat en halv säsong community och druckit obscena mängder dr. pepper under kvällen. Det är typ det som har hänt.. och att jag och Eliana kom fram till att lesbiska tjejer både är världens bästa och världens sämsta nunnor. Tänk på den du!
 
Ajuste! Var med om något väldigt traumatiskt också. JAG FICK INTE UPP KORKEN PÅ DR:PEPPERFLASKAN. Trodde jag skulle få en panikattack.
Men jag kunde öppna den till slut, fick antagligen en såndär adrenalinkick man kan få när det är kris, som när folk lyfter bilar av människor som har fastnat. Exakt samma sak.
 
Ser du paniken i mina ögon?! Och ser du vilken bra bloggerska jag har blivit, tar bilder och skit.
 
Nu ska jag sova så allt socker jag har ätit idag kan lägga sig som ett mjukt lager av fett över kroppen, I'm so exited.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0