Lite djupa tankar + en dagens outfit, DUBBELCOMBO.

Heej bloggeen. Har du saknat mig?
Med tanke på att jag inte uppdaterat på över 5 minuter borde du ha det. Men äh, lite för tät uppdatering spelar ingen roll eftersom ingen läser detta, right? På riktigt, jag har NOLL besökare.
Detta är såklart om man räknar bort mig som läser mig egen blogg en gång i halvtimmen, som ett sant tvångstanke-barn.
Men det spelar ingen roll, för det är bara meningen att det är jag som kommer läsa dethär iallafall, antagligen i någon slags tro om att det skulle vara kul med en nostalgitrip ska jag läsa mina gamla inlägg och förfäras över alla extremt efterblivna saker jag har skrivit. Men det är lungt än så länge, det får future-beth ta hand om. (Hej future-beth, bäst för dig att du är rik.)
 
Ajuste, meningen med dethär inlägget var faktiskt att ha någon slags "dagens outfit" Även om mina kläder oftast består av något hopkok av det som ligger inslängt i garderoben och det slutar med att jag ser ut som någon slags failad sam-estetare med noll fashionsense.
 
Om du vill kan du ju lägga märke till att jag har machande strumpor på denna bild. Du kan ju också låta bli att lägga märke till hur smutsig spegeln är..

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0