Jag är så kulturell. Jag borde ha glasögon och polotröja.

Tjingeling.
 
Här ligger jag och lyssnar på p3. FITTA VAD JAG ÄR MOGEN.
 
Har varit och kollat bio idag.
Med min mamma.
Hah, här trodde du säkert att jag hade ett sånt där romantiskt liv och gick på biodejt med nån mysig karl.
OCH SÅ VAR DET BARA MIN MAMMA. 
 
Jag borde typ skriva med capslock-meningar. Det ger inte direkt något proffessionellt intryck. Fitta jag kan inte stava proffessionellt.. 
 
Jag borde typ ta mig utanför detta rum idag.. Meh. Mänsklig kontakt är överskattat.
Jag har ju min nallebjörn. Han heter nalle och har pyjamas på sig dygnet runt. Han är typ som jag.
 
Ser man på. Där dök jag upp helt plötsligt. Lite wajld änd krejsy sådär.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0