Men jag har ju världens tråkigaste liv annars så det är väll lugnt.

Kära dagbok.
 
Jag chillar. För fullt. FYFAN VAD JAG CHILLAR HÅRT.
 
Anyways, bloggen, vill du veta grejer om mitt liv? Nähä? Synd för dig.
Det är nu typ torsdag. Nyårsafton var i måndags, det var.. ehh.. intressant. 
 
Nyårsafton i stora drag:
Missa bussen.
Hitta ny människa på busshållplatsen.
Delade taxi med honom.
Tolvslaget på en tunnelbana.
Slussen.
Uttråkad vid slussen.
Ragga människor. 
Dumpa taxikillen.
"Fest" vid slussen.
Trevligt.
Stelt.
Missa bussen.
Var elak och skrek.
Skitdyr taxiresa.
Tjurade hela vägen hem.
Promenerade i en kvart.
Slutade pank, trött och ångerfull fast ändå rätt nöjd.
 
Nya skor. Näe jag vet att bilden inte passar i sammanhanget men jag laddade upp fel, deal with it.

Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:

Vill du bli ihågkommen?

Bloggadress:


Skriv något spännande här:

Trackback
RSS 2.0